www.Baseem.com

صدقات للأبد

الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مى

المساهمات : 106

مُساهمةموضوع: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الجمعة أغسطس 08, 2008 11:21 pm

موضوع صغير حلو هنكتب اغنية لشخص بنحبه او غالى علينا وانا هبتدى الموضوع باغنية لنور عنيه

بكلمة منك تنسينى اللى عدا اوام تخلينى احس بقيمة الايام تطمنى لسنين قدام بكلمة منك تورينى اللى مش شيفاه تريحنى من الهم اللى انا شيلاه تعيشنى اللى مش عيشاه كان فين هواك من بدرى ياحبيبى وكل ده فين ده انا من قبلك انا عيشاه مع العيشين بكلم نفسى من الوحدة بقالى سنين وانا فى دقتى مكنتش عارفة اشكى لمين وطول وقتى وانا بعمل حساب بعدين ودلوقتى عرفت ابدء حياتى منين

بكلمة منك عرفت انا دنيا معرفهاش عشان خطرك بحب حجات محبتهاش ولو تندهنى مستناش بكلمة منك لقيت كل اللى مش لقياه ولو فى حد زعلنى انا مسمحاه ولو فى جرح انا هنساه كان فين هواك من بدرى ياحبيبى وكل ده فين ده انا من قبلك انا عيشاه مع العيشين بكلم نفسى من الوحدة بقالى سنين وانا فى دقتى مكنتش عارفة اشكى لمين وطول وقتى وانا بعمل حساب بعدين ودلوقتى عرفت ابدء حياتى منين

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سحر

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   السبت أغسطس 09, 2008 4:00 pm

نفسى اتكلم تانى معاك نفسى عيونى تكون شيفاك يالى بعت عليه كتير ارجع ليه لو وحشاك وانا ليك ولا عمرى هكون غير ليك لو غالية حبيبى عليك محتاجة اكون وياك انا ليك خايفة البعد يأسيك خايفة الوقت ينسيك ارجعلى انا عيزاك الحياة مبقتش حياة والعمر خلاص انا مش عيشاه

انا أيامى مبتعديش انا احزانى مبتسبنيش ايوة تعبت خلاص مليت انا مش قادرة حبيبى اعيش وانا ليك ولا عمرى هكون غير ليك لو غالية حبيبى عليك محتاجة اكون وياك انا ليك خايفة البعد يأسيك خايفة الوقت ينسيك ارجعلى انا عيزاك الحياة مبقتش حياة والعمر خلاص انا مش عيشاه

Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad Crying or Very sad Sad
باسم
Admin
Admin

المساهمات : 309

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الأحد أغسطس 10, 2008 6:39 pm

كلمة كلمة توديك او كلمة تجيبك مين اللى قالك أنى هسيبك اوعا تصدق انى حبيبك هتهون عليك ارجع ارجع واعقل يالى بتسمع اى كلام تقلك عنى عمرى ما ضيع قلبك منى واعمل كده ليه

قولى قولى الاقى انازيك فين يالى مفيش فى جمالك اتنين هوه احنا عشرت بس يومين ده انا عايش ليك وانت حبيبى عارف من امتى قبل عنيه ما تيجى ف عنيك عشت سنين وانا بحلم بيك

بسأل بسأل نفسى انا كل ما اقبلك كنت ازاى عايش من قبلك من قال بعديه غير قلبك غيرك ماليش والله يحرم والله النوم على عينى وانت حبيبى غايب عن عينى ده ضحكتك دى بتخلينى قادر اعيش

قولى قولى الاقى زيك انا فين يالى مفيش فى جمالك اتنين هوه احنا عشرت بس يومين ده انا عايش ليك وانت حبيبى عارف من امتى قبل عنيه ما تيجى ف عنيك عشت سنين وانا بحلم بيك

Very Happy
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://baseem.msnyou.com
بطوط

المساهمات : 363

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الإثنين أغسطس 11, 2008 10:36 am

انت الوحيد فى الدنيا دى بشتاقله لو ادام عنيا انت الوحيد فى الدنيا دى بشتاقله لو ادام عنيا ولوعمره حبك قل فيا عمال يزيد
بيدق قلبى كل لما اجى اكلمك حاسس حبيبى كانى بعرفك بيدق قلبى كل لما اجى اكلمك حاسس حبيبى كانى بعرفك

الدنيا ايه ولو مش معايا ويحس مين شوقىوهوايا الدنيا ايه ولو مش معايا عمر واحد مش كفايه اعيشه ليك
بيدق قلبى كل لمل اجى اكلمك حاسس حبيبى كانى لسه بعرفك بيدق قلبى كل لما اجى اكلمك حاسس حبيبى كانى لسه بعرفك بعرفك

بخاف عليك حبيبى بخاف قلبى فى عيونك شاف كل اللى بيتمنها برتاحلما بكون فى ايدك من يوم ما شوفت عنيك اتغيرت الحياة

بيدق قلبى كل لما اجى اكلمك حاسس حبيبى كانى لسه بعرفك بيدق قلبى كل لما اجى اكلمك حاسس حبيبى كانى لسه بعرفك
سحر

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الثلاثاء أغسطس 12, 2008 1:07 pm

ارد ليه اللى قولته كان كفاية وقولك ايه واقولك ايه يعنى الكلام وقت الفراق هيفيد بايه متقولش حاجة خلاص كفاية هيا دى نهيتك معاية كان هوايا من البداية كتير عليك لما انت قلبك مش عشانى يبقا سيبنى احب تانى يالى ناسى اللى عملته قولته ليه

هتقولى ليه هوه انا فاضل كلمة ليسة مقولتهاش امشى وخلاص كفاية ضاع العمر منى معاك بلاش

متقولش حاجة خلاص كفاية هيا دى نهيتك معاية كان هوايا من البداية كتير عليك لما انت قلبك مش عشانى يبقا سيبنى احب تانى يالى ناسى اللى عملته قولته ليه
SALMA vip

المساهمات : 62

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الأربعاء أغسطس 13, 2008 2:32 pm

على يا على يا على يا على afro afro afro يا على ياعلى يا على يا على هو فين على ده

بااااااااااااااااااااا شا

بااااااااااااااااااااااااااشا

[
size=18]حبيبى[/size] مالو مالو يا طه حبيبى مالو مالو يا طه كشفنى يالهوى كشفنى يا لهوى

شافنى وقف فى البلكونه راح حدفنى با الا مونه قولت حاجه مش مضمونه وانى اسيب قلبى فى ايده خوفى منو قولت اسيبو

بس أزاى أرجع وأ جيبو قولت جايز يوم نسيبو من كلام الناس عليه
على يا على يا على يا على lol! lol! lol! يا على يا على ياعلى يا على Very Happy Very Happy Razz

عدل سابقا من قبل SALMA vip في الأربعاء أغسطس 27, 2008 3:45 am عدل 1 مرات
البرنسيسة

المساهمات : 21

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الخميس أغسطس 14, 2008 3:01 pm

موضوع حلو يا مى

استنيت سنين كتير يوم القا واتمنين اعيش معاك وافرح بقا انا حبيت هواك عشان اجمل هوا حلوة فى عينى طول ما احنا سوا يوم ورا يوم بنام واقوم على شوقى ليك ده انا حسيت بحياتى لما لقيت عنيك بحلم بيك بحلم بيك بحلم بيك انا بحلم بيك

احلى كلام غرام اوام قولته عليك والاحلام حرام ده لو متكنش ليك سيبنى ادوب يدوب جواك وقت ابتدى سيبنى اتوه واضيع واموت فى الحب ده يوم ورا يوم بنام واقوم على شوقى ليك ده انا حسيت بحايتى لما لقيت عنيك بحلم بيك
مى

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   السبت أغسطس 16, 2008 3:19 pm

شكرا ليكى يا برنسيسة
باسم
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الأحد أغسطس 17, 2008 12:16 pm

ده ايه اللى بحس بيه وانا بين اديك عملت ايه احساس جميل وخدنى ليك اغمض عينى اشوف صورتك تجينى فى المنام وقول خيال بصحى القيه
حياتى كلها من الليلادى هتبتديه وهوه ده اللى حلمت بيه من قد ايه عيونك شوفتها نستنى القى حبيبى ليك وياك لقيت حلم السنين اخبى ليه
بعيد او بين اديك انا ببقا حاسس بالى فيك واسرح اوام فاللى احنا فيه يا أية من الجمال جنبك لقيت القلب قال كل الكلام اللى مدريه

ده ايه اللى بحس بيه وانا بين اديك عملت ايه احساس جميل وخدنى ليك اغمض عينى اشوف صورتك تجينى فى المنام وقول خيال بصحى القيه

حياتى كلها من الليلادى هتبتديه وهوه ده اللى حلمت بيه من قد ايه عيونك شوفتها نستنى القى حبيبى ليك وياك لقيت حلم السنين اخبى ليه

بـــــــــــــــــحــــــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــك
مى

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الأربعاء أغسطس 20, 2008 10:41 pm

أكتر من اللى انا بحلم بيه مش قادرة اخبى انا تانى عليك ده انا من اول ما قلبت عنيك ندانى حبيبى معاك حياتى وعمرى اللى انا عيشاه واجمل واصعب قولت اه يسبنى واحس اللى انا وياه ثوانى
ودريت على قلبى واتمنيت قلبك يجيلى ويقول كل اللى حاسس بيه وهوه بان الشوق عليه اهو بان وهو كل شىء باوان قال ايه بخبى عليه
وياك لو حتى وانت بعيد الشوق اليك بيزيد وافضل افكر فيك لو اقول عنك كلامى يطول وافضل سنين وياك اوصف غرامى انا فيك

أكتر من اللى انا بحلم بيه مش قادرة اخبى انا تانى عليك ده انا من اول ما قلبت عنيك ندانى حبيبى معاك حياتى وعمرى اللى انا عيشاه واجمل واصعب قولت اه يسبنى واحس اللى انا وياه ثوانى
بطوط

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الثلاثاء أغسطس 26, 2008 6:01 pm

بحبك حب مش عادى من غيرك قلبى مش راضى كفاية تكون هنا اقصدى دنا بفرح وانا وياك
تعالى ويالى اقولهالى بكلمة حياتى تحللى ليالى تفوت وراء ليالى فى قلبى هواك ولا بنساك
حلمت زمان تكون ليا امل جويا عاش فيا بحس معاك بحنيه مع غيرك ما حستهاش
تصدق ولا ايه اقولى وصالك زى ما وصالى ليه راضى ده كله يحصلى وانا عنك ما بستغناش
بحبك حب مش عادى بغيرك قلبى مش راضى كفايه تكون هنا اقصدى دانا بفرح وانا وياك
تعالى ويالى اقولهالى بكلمة حياتى تحللى ليالى تفوت وراء ليالى فى قلبى هواك ولا بنساك
باسم
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الأحد نوفمبر 23, 2008 7:04 am

اسكتى مش الحياة من غيرك طلعت احلى وانا كنت فكرها فى بعدك هتكون صعبة ومش سهلة ااااااه

واه كان بينا كلمة وووعد بس احنا نصبنا مش لبعض انتى فى حالك وانا فى حالى وممكن كده نسأل على بعض

اسكتى مش الحياة من غيرك طلعت احلى وانا كنت فكرها فى بعدك هتكون صعبة ومش سهلة تراترا راااا

وريحة تقولى كلام للناس على اى اساس بتقولى جرحنى وعمره ما حس انتى اللى مابتحبيش فى حياتك غير ديما حاجة وحدة بس ياريت اقدر اقولها فى اغنية العيب مش فيكى ده انا اللى امنت لناس متعرفش الحنية وقلوبها كده فتحاها سبيل

اسكتى مش الحياة من غيرك طلعت احلى وانا كنت فكرها فى بعدك هتكون صعبة ومش سهلة

ياريت ارجع للى انا حبتها ازاى عرفتك بعدها معاكى بس عرفت قمتها ولا يسوى حبك ضلها واه اه

اسكتى مش الحياة من غيرك طلعت احلى وانا كنت فكرها فى بعدك هتكون صعبة ومش سهلة Razz Razz Razz
بطوط

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الثلاثاء نوفمبر 25, 2008 4:33 am

الفراق ده نار والبعاد ده نار
انت ياللى بحبك بحبك انت ياللى حبيبى حبيبى ده الفراق ده نار اه نار والبعاد ده نار

ياللى قلبى اشتقالك انت فين انت كل زمانى زمانى انت فين بندهلك بندهلك مش هنبعد تانى الفراق ده نااااااااار والبعاد ده ناااااااااار
انت ياللى بحبك بحبك انت ياللى حبيبى حبيبى ااااااااااااااااااه
مش هصدق بعدك اى قلب ندانى ندانى ياللى قلبى فى بعدك فى بعدك تاه باقوله ليالى ليالى
ده الفراق ده نااااار والبعاد ده ناااااااار
انت ياللى بحبك بحبك انت ياللى حبيبى حبيبى
انت ياللى وحشنى وحشنى انت ياللى نصيبى نصيبى
ده الفراق ده نااااااااااااار ده البعاد ده نااااااااااااار
بطوط

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اغنية لحبيبك او حبيبتك   الأحد نوفمبر 30, 2008 12:56 am

وانا وياك حبيبي كاني في الجنه
لقيت ياحبيبي فيك اكثر ما بتمنى
بعيش دنيا غير الدنيا وانا وياك
ممطمن انا بهواك ومش ممكن